Avgifter för träning och gradering

Träningsavgiften är 1 000 kronor per person och termin, inklusive medlemsavgift i föreningen. I detta ingår olycksfallsförsäkring via Karateförbundet. Kostnad för graderingar tillkommer med 300:- per person oavsett vilken grad man provar till. Eventuella kostnader för träningsläger utöver de ordinarie träningstillfällena kan också innebära separat avgift. I så fall meddelar vi det till dem som vill delta.

Avgifterna betalas till vårt bankgiro eller via Swish. Både vårt bankgironummer och vårt Swish-nummer finns på varje sida i högerkant om du kör via desktop-dator. Om du tittar på vår webbplats på din mobil så anpassas sidorna för att kunna presenteras bättre på mindre skärm och därför placeras informationen på annan plats på skärmen.

Stöd för att betala med Swish

Stöd för att betala dina avgifter till Östberga Karateklubb med Swish med hjälp av QR-koder finns här nedanför. Om du skannar nedanstående QR-koder från din Swish-app så fylls belopp och mottagare i. Du behöver ändra meddelandet så att namnet på den som skall träna eller gradera är med där. Annars vet vi bara vem som betalat och inte vem som skall träna eller gradera.

Träningsavgift – Swish QR-kod

Avgiften för träning är 1000:- per person och termin.

Swish QR-kod för Träningsavgift
Swish QR-kod för Träningsavgift 1000:-

Om du vill skriva ut det som en poster och sätta upp på till exempel en vägg så finns det en sådan poster här (pdf, 5 MB)

Graderingsavgift – Swish QR-kod

Avgiften för gradering är 300:- oavsett grad. Kom ihåg att betala graderingsavgiften i god tid innan graderingen.

QR-kod för graderingsavgift för en person 300:-
QR-kod för graderingsavgift

Om du vill skriva ut det som en poster och sätta upp på till exempel en vägg så finns det en sådan poster här (pdf, 5 MB)