Terminsstart via Zoom 2021-01-12

Tisdagen den 12 januari klockan 18.00 återupptar vi träningen i Östberga Karateklubb!

Tills smittläget tillåter att vi träffas så kommer all träning att genomföras via plattformen Zoom. För att kunna delta så kan du ladda hem appen med samma namn, men det går också att köra via webbläsaren. Inloggningsuppgifter kommer att läggas ut i medlemsgruppen på Facebook. De som inte finns där kan skicka ett mail till thomas.nordin-snabela-ostbergakarate.se för att få uppgifterna! Observera att det är en ny mailadress. Inloggningsuppgifterna till Zoom finns även under medlemssidorna här på vår webbplats.

Vi tränar i gi med bälte!

Träning som leds online är bättre än ingen träning alls. Däremot kan vi inte erbjuda samma nivå av konditionsträning som när vi tränar i Östbergaskolan. Det är därför viktigt att ni själva fystränar vid sidan av karaten, t ex genom att springa. Vår bedömning är också att träningen kanske passar mindre bra för yngre barn, men alla befintliga medlemmar, oavsett ålder, är välkomna att logga in!