Intagning till vårterminen 2020

Den 10 januari 2020 klockan 18.00 startar vårterminen i Östberga karateklubb. Vi tränar som tidigare i Östbergaskolans gymnastiksal och nybörjare är välkomna!

2019 har varit ett framgångsrikt år och vi har glädjande nog fått många nya medlemmar! Dock har vi nu börjat närma oss en gräns för hur många som kan träna samtidigt i gymnastiksalen – vi får helt enkelt inte plats med så många fler än vi är i dag. Blir intresset stort även kommande termin kommer vi att behöva upprätta en kölista.

Har du tränat under 2019 och vill fortsätta under 2020 vill vi därför att du betalar in din träningsavgift (1 000 kronor person/termin) senast den 31 december för att säkra din plats till vårterminen.

Är du intresserad av att börja träna karate är du varmt välkommen att provträna två gånger kostnadsfritt under de första två veckorna.